Naviger op
Log på

Hurtig start

vejman.dk servicemeddelelser

Herunder kan du se samlede oversigt over udsendte servicemeddelelser. Du kan filtrere på dato og titel, hvis du leder efter en bestemt meddelelse.
  
  
21-12-2017 14:30Benyt Mobil-appen tilladelser trods fejl

​Det viser sig, at hvis du fjerner det MYNDIGHEDS-filter, som du naturligt vil sætte på (via Filter-menuen) for at begrænse hvilke data du ser i appen, kan du godt åbne sagerne og sagsbehandle dem alligevel. På trods af fejlen, der tidligere er udmeldt.

Det betyder, at du også kan se andre myndigheders sager på kortet, men du kan selvfølglig ikke sagsbehandele disse, og at kortet kan blive noget langsommere til at hente data.  Derfor zoom godt ind, før du begynder at arbejde.

Med venlig hilsen

Brugersupport

 

 

  

20-12-2017 12:40WebApp Mobil-appen virker fortsat  ikke

apps.vejman.dk/eftersyn på iPad og Tablet virker ikke korrekt for tilladelser for login for mange kommune-brugere. (Tilsyneladende kan nogle brugere godt se data)

Man kan få vist lagene for tilladelserne, der er færdigmeldte eller er under garanti, men man kan ikke åbne detaljevinduet og sagsbehandle sin sag. 

Beklageligvis er det et større problem end først antaget, og vi kan ikke forvente at fejlen er løst inden nytår.

Vi skriver ud igen når I kan anvende løsningen med færdigmeldinger af tilladelser på tablets.

Mvh Brugersupport  

13-12-2017 08:00Supporttelefon lukket ml. kl. 11.00 og 12.00

​Supporttelefon lukket ml. kl. 11.00 og 12.00 grundet internt møde, brug vores mail i stedet. Vi svarer på mails så hurtigt som det er muligt.

07-12-2017 10:15Tilladelses problemer - Fejl under statusskifte

​Fejl under statusskifte - Rov.vd dk modtager ikke godkendelser

Vi arbejder på at få stabiliseret rov.vd.dk, som i øjeblikket ikke kan modtage godkendelser m.v. fra vejman.dk

 

 

07-12-2017 14:10Tilladelser overføres igen uden problemer i vejman.dk

​Tilladelser overføres  til vejman.dk i normalt tempo igen - kø som opstod på grund af en fejl på rov.vd.dk, er under afvikling.

Problemer med at godkende ændringer af start- og sluttider, skulle også være løst ved samme lejlighed.

Måske har I hørt fra brugere på rov.vd.dk, som også har haft problemer med at hente og få vist deres filer og dokumenter. Det er også i orden igen.

mvh brugersupporten

 

05-12-2017 10:45vejman.dk login problemer.

​Vi oplever login problemer, med meget lange svartider på specielt kortvisning. Er man logget ind virker det tilsyneladende normalt.

Der arbejdes på at finde årsagerne.

05-12-2017 11:10Login problemer afhjulpet

​Login problemer afhjulpet. Man kan igen logge ind og også få vist kort på vejman.dk

21-11-2017 09:10mobil webapps virker igen

​Mobil Webapp apps.vejman.dk/eftersyn OK igen

Udfordringen med et sikkerhedscertifikat er løst, og man kan igen logge via sin tablet eller pc.

mvh Brugersupport

 

20-11-2017 11:00mobil apps virker ikke

​Den mobile vejman.dk/eftersyn webapp virker ikke.

Vi har en udfordring med et sikkerhedscertifikat, der lukker os ude fra serveren. Vi er ved at finde en løsning. Indtil da, kan I ikke bruge den mobile Webapp på adressen apps.vejman.dk/eftersyn

Vi udsender en ny  servicemeddelelse når mobil-app'en er oppe igen.

mvh Supporten

09-11-2017 12:00Problemer med at godkende tilladelser

​Vi har lige nu et problem med den server der danner blanketterne ved en godkendelse eller afvisnig af en tilladelse.

Serveren skulle være oppe igen om 5 minutter (ca. kl. 12:05


1 - 10Næste
Oprettet
28-10-2016.
Senest opdateret
01-11-2016.
Ophavsretten tilhører Vejdirektoratet.